Nie wystarczy mieć "internet" by więcej sprzedawać.

Internet to taka wielka tuba. Albo megafon. Tylko wzmacnia ton, jaki dostaje...

Jeśli fałszujesz - klienci będą zatykać uszy, zamiast kupować! Może i będzie głośno. Może wszyscy Cię usłyszą. Jednak to ich odstraszy, zamiast zachęcić do zakupu.

To, co nagłaśniasz w Internecie musi dobrze brzmieć w uszach klienta. Inaczej będzie to tylko hałas.

Niektórzy skupiają się na narzędziach internetowych. Wzmacniają tylko bełkot. Inni stawiają na ładny wygląd. Gdy jednak się odezwą, cały czar pryska!

Ja proponuję Ci skupić się na tym, co mówisz klientom - w e-mailach, postach, w ofertach, opisach i reklamach. By Twoje słowa prowadziły tłumy do zamówienia - po wzmocnieniu sygnału narzędziami internetowymi.

Nie przekonasz trupa do zakupu!

Kiedyś wystarczyło puścić reklamę. Klienci reagowali na prawie wszystko. Wystarczył głupi banner by kupowali.

Niektórzy nadal próbują sprzedawać po staremu! I się dziwią, że nie idzie tak, jak by chcieli.

Bo tamci klienci niestety są na wymarciu. To, co na nich działało, nie działa na nowe pokolenie. Internet to nie nowa gazeta czy telewizja, ale coś, w czym jesteśmy coraz bardziej zanurzeni.

Wielu marketerów skupia się tylko na lepszej komunikacji. Budują większą trąbę, zamiast zadbać bardziej o to, co z niej wychodzi!

Możesz próbować sprzedawać doskonały produkt. Jeśli jednak nie potrafisz doskonale przekazać jego wartości, klienci będą widzieli tylko wybrakowany towar. Nikt nie chce tandety.

Nie ma wtedy sensu wydawać więcej pieniędzy na reklamy, content marketing, e-mail marketing ani żaden marketing. Dopóki fałszujesz - Twoja komunikacja nie jest doskonała.

Jeśli ja to potrafię, Ty też możesz!

Często słyszę takie zastrzeżenie: "ale ja nie umiem dobrze pisać!"

Cóż, witaj w klubie. Na maturze z polskiego miałem ledwo 3-, jestem technikiem informatykiem, a zawodowym copywriterem zostałem dopiero w wieku 40 lat.

Dziś niektórzy mówią, że jestem najlepszym copywriterem w Polsce. Może tak faktycznie jest? Na pewno napisałem besteller "Biblia Copywritingu". Jednak najważniejsze dla mnie jest to, że na 40 urodziny rzuciłem bezpieczny etat informatyka. Zacząłem żyć z tego, co sprzedam swoimi słowami.

Nigdy nie jest za późno na zmiany. Może nie dostaniesz Nobla z literatury. Ale możesz lepiej pisać tak, by sprzedawać to, co zechcesz.

Bo kluczem do sprzedaży nie są "ładne" teksty tylko Marketing Konwersacyjny.

Dam Ci najprostszy przykład:

Pewnego piątku, na jednej z grup dla copywriterów pojawiło się klasyczne ogłoszenie "szukam copywritera…"

Nie wiem, co mnie podkusiło, ale napisałem jedno zadanie.

Nie, nie było to słynne "priv", ani "zapraszam do współpracy", ani też "polecam siebie", jak to niektórzy robią!


I poszedłem się przewietrzyć.

11 minut po tym otrzymuję prywatną wiadomość od zleceniodawcy z prośbą o ofertę!

134 wyrazy i dokładnie 850 znaków później otrzymuję prośbę o telefon w tej sprawie:


Gdy w poniedziałek o 12:15 Pan do mnie zadzwonił, zadałem kilka pytań i poprosiłem o dalsze informacje. I taki e-mail wysłał:

Niech to klient prosi Cię o zamówienie, a nie TY!

Jeśli uda Ci się doprowadzić do tego, że to klient prosi Cię o możliwość zakupu, nie potrzebujesz żadnych umiejętności sprzedażowych!

Pomyśl, nie musisz już walczyć z konkurencją, nie musisz zbijać żadnych obiekcji, nie musisz obniżać ceny, by kupił! Jak Ci się to podoba?

Wystarczy przestać sprzedawać!

I zacząć prowadzić z klientem marketing konwersacyjny.

A tego nauczy Cię mój program szkoleniowy:

Nowa Szkoła Copywritingu

Wszystko, czego potrzebujesz, by klienci kupowali
bez sprzedawania - tylko po wplywem Twoich słów!

NSC to szkolenie online. Pomoże Ci znaleźć słowa odpowiednie dla Twoich produktów lub usług,
by pod ich wpływem klienci sami chcieli kupować.

Co Ci to da?


Łatwiejsze pozyskiwanie klientów

Jest tyle miejsc, gdzie możesz dziś zacząć konwersację marketingową, by doprowadzić klienta do zamówienia. By dobrze zacząć czasem wystarczy jedno odpowiednie zdanie! Nawet nie musisz go wymyślać od zera, bo dam Ci mnóstwo inspiracji!

Sprzedaż, zamiast przestosju

Wystarczy zacząć rozmowę z potencjanymi klientami, a ruszą w kierunku zakupu. Niektórych przeraża cały marketing internetowy i mnóstwo narzędzi do opanowania. Ja daję Ci najprostsze narzędzie, które znasz od dziecka - słowa!

Więcej przyjemności z prowadzenia biznesu

Po pierwsze, to Ty sobie wybierasz, komu chcesz sprzedać. Marketing konwersacyjny prowadzisz z klientami, których lubisz i którzy chętniej zapłacą więcej. Trzy w jednym! Nie musisz się z nikim użerać o zamówienia lub rabat. Odetchnij i ciesz się biznesem i życiem!

Klienci będą Cię sami polecać

Jedni płacą za reklamy i tak zwany "marketing szeptany", innych szczerze polecają prawdziwi klienci, a nie podstawieni ludzie. Darmowa reklama nie bierze się znikąd. To skutek tego, że nie wciskasz klientom produktów, tylko w przyjemny sposób prowadzisz ich do zakupu.

Co jest w środku
Szkoły?

Czeka na Ciebie 38 praktycznych lekcji w formie video. Do tego dostajesz wersję audio w mp3 do ściągnięcia, transkrypcje lekcji w formie tekstu oraz plan działania w postaci jednostronicowego ActionShift (PDF).

Ale uwaga! Nie otrzymasz wszystkiego od razu, bo to za dużo na raz. Każdego miesiąca dam Ci dostęp do kolejnych 3-4 lekcji plus 2 nagrań bonusowych w odstępach 7-10-dniowych.

Video

Audio (mp3)

Tekst (transkrypcje)

Plan działania (PDF)

Jak wygląda każda lekcja?


Chcesz zobaczyć fragment lekcji?


Czego nauczysz się z poszczególnych lekcji?


Copy Master Mind

Poznasz 11 dodatkowych metod wywierania wpływu za pomocą tekstów. Wszystkie zasady omawiam na przypadkach klientów, którzy brali udział w tych płatnych webinarach. Mówią, że moja informacja zwrotna jest warta fortunę :) Oni płacili po 97 zł za jeden. Ty masz gratis.

Sales Shift

Tę serię wprowadzilem po to, by dać cały system sprzedaży - od zera, do zamówienia. Jak zwykle wszystko omawiam na konkretnych przykładach uczestników! Oni płacili po 297 zł za jeden webinar! Widzisz, jak mi zależy na Twoim sukcesie?

Osobiście pomogę Ci lepiej pisać

Raz w miesiącu możesz do mnie wysłać dowolny tekst, ja go ocenię i powiem, jak poprawić. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że nauka nie idzie na darmo i piszesz we właściwym kierunku. Gdy robię to komercyjnie, taka usługa kosztuje 350-550 zł + VAT.

Ile chcesz za to zapłacić?

2000 zł

Dostęp na rok

(Płacisz tylko za 10 miesięcy)
Zamawiam >>
1000 zł

Dostęp na pół roku

(Płacisz tylko za 5 miesięcy)
Zamawiam >>
100 zł

Dostęp na 1 miesiąc

(potem 200 zł miesięcznie)
Zamawiam >>

Czy to jest szkolenie odpowiednie dla Ciebie?

Moje materiały są tak proste, że każdy je zrozumie i może zastosować od razu.

Bo sprzedaż jest prosta, więc jej nie komplikujmy niepotrzebnie. Tak samo copywriting, rozumiany jako teksty, które sprzedają. Prawdziwa sprzedaż jest naturalna, jak zdrowie. I prosta, dzięki metodom z Nowej Szkoły Copywritingu.

Dzięki niej ludzie wychodzą z cienia i zaczynają naprawdę żyć, bo przestają się bać – swoich słów.

Już nie musisz się bać. Już nie musisz szeptać “czy kupi pan ode mnie” i zginać kark pod rabatami, tylko śmiało podać swoją cenę, patrząc prosto w oczy klienta. Już nie musisz się kurczyć, gdy ktoś pyta – “czemu tak drogo”, raz na zawsze uwolnisz się od presji i wreszcie Ty zaczniesz decydować z kim, co i za ile.

Sprawdź, czy się kwalifikujesz:

  • Marzysz o większej sprzedaży? Nauczę Cię, jak za pomocą prostych technik słownych doprowadzać niezdecydowanych do zamówienia i zapłaty.

  • Jeśli zwykle piszesz rozwlekle i nieciekawie, nauczę Ci takiej metody redagowania tekstów, że słowa zaczną żyć w głowach czytelników i nie dadzą im spokoju, dopóki nie kupią tego, co opisujesz.

  • Boją się od Ciebie kupować? Super! Nauczę Cię wykorzystywać największe obiekcje klientów do tego, by więcej kupowali. Bez żadnej walki.

  • Masz mętlik w głowie od tych wszystkich szkoleń? Pokażę Ci szablon tekstu, który uporządkuje Twoje myśli i zapewni powtarzalną sprzedaż, zamiast przypadkowych zakupów.

  • Często słyszysz lub czytasz “muszę to przemyśleć”? Koniec z tym, nauczę Cię 3 metod popychania klientów do działania. Jedna z nich jest bardzo kontrowersyjna, ale prawie nigdy nie zawodzi. Masz odwagę ją wypróbować?

  • Dobrze zaczynasz, ale słabo kończysz? Pokażę Ci, jak tworzyć nieodparte wezwania do działania (CTA) i dwie metody bez żadnego wezwania…

  • Brak Ci słów, gdy są potrzebne? Tego jeszcze nie znasz! Kreator Zdań Sprzedażowych zmusi Twój mózg do pisania skutecznych tekstów, nawet wtedy, gdy nie masz nic do powiedzenia.

  • Klienci nie chcą kupować, bo chcieliby wszystko za darmo? Pokażę Ci 3 metody demonstrowania wartości produktu, bazujące na tym, czego klient NIE CHCE.

  • Nudzisz, zamiast zaciekawiać? Poznasz Storyselling z metodą “na patelnię”, który tworzy na klientach tak silną wewnętrzną presję, że czują, iż muszą kupić to, co polecasz.

  • Męczy Cię pusta strona lub biała kartka? 6 metod zaczynania tekstów z 18 przykładami pozbawi Cię pustki w głowie i po prostu dobrze zaczniesz pisać.

  • Ale to dopiero początek...

Pytania i odpowiedzi - dla kupujących:

W pierwszym miesiącu otrzymasz od razu 4 lekcje, potem co kilka dni 3 materiały dodatkowe. W każdym kolejnym miesiącu będę Ci udostępniał 3-4 lekcje plus 2 materiały bonusowe (Copy Master Mind i Sales Shift) w odstępach co 7-10 dni. Dlaczego nie daję Ci dostępu do wszystkiego na raz? Powód jest prosty - masz się skupić na działaniu, a nie oglądaniu! Pokusa obejrzenia wszystkiego jest zbyt silna, dlatego "wydzielam" Ci materiały. Po każdej lekcji masz około tygodnia na wdrożenie tej wiedzy - to najlepsze, co mogło Cię spotkać.
Każdego miesiąca otrzymasz 3-4 lekcje z marketingu konwersacyjnego plus 2 materiały bonusowe. Lekcje trwają około 30 minut, więc tyle każdy znajdzie, nie zawalę Cię materiałem, którego nigdy nie obejrzysz. Plan NSC rozłożony jest na rok. W tym czasie nabędziesz wszystkie niezbędne umiejętności, które pomogą Ci prowadzić sprzedaż w każdych warunkach.
Najwygodniej jest płacić przez PayPal. Pełne bezpieczeństwo transakcji i swoboda, bo nie musisz nic robić, by mieć nieprzerwany dostęp do NSC. W momencie zamówienia uruchamiana jest płatność cykliczna, którą w każdej chwili możesz anulować.

Przelew online przez PayU (w tym zwykły przelew a także BLIK) lub Karta Kredytowa. Tu na 5 dni przed końcem dostępu otrzymasz e-mailem link do szybkiego przedłużenia NSC, a wtedy 3 kliki i po wszystkim.

Jeśli zdecydujesz się zostać w NSC na dłużej, to po prostu opłacasz kolejny miesiąc, a jeśli płacisz przez PayPal, on zadba o płatności i nic nie musisz robić. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz rozwodu – anulujesz płatności w PayPal lub nie opłacasz kolejnych miesięcy.

Jak widzisz, zero przymusu, pełny luz i swoboda. Osobiście liczę na to, że tak Ci się spodoba NSC, że zechcesz zostać, ale to Twoja decyzja.
Nowe jest to, że łączymy sprawdzone techniki direct response marketingu z lekkim dialogiem w tonie z Social Media. Nowe jest to, że od teraz każdy może tak sprzedawać swoje produkty lub usługi, bo moc marketingu konwersacyjnego nie polega na ładnym pisaniu czy trikach, ale na interesującej konwersacji z klientem. Ja Ci daję plan, Ty według niego tworzysz – za każdym razem inne teksty, które jednak łączy skuteczność sprzedażowa.

Nowy jest też model udostępnienia Nowej Szkoły Copywriitingu. Od teraz nie musisz od razu wydać fortuny, by dostać do ręki moje najlepsze narzędzia i materiały. Bierzesz miesiąc na próbę i sprawdzasz, co to dokładnie jest i jak Ci pomoże. Nie musisz mi wierzyć, wystarczy odrobina chęci, by to sprawdzić. Jeśli Ci się spodoba – zostajesz i płacisz małą miesięczną kwotę za dostęp do NSC, a tam z każdym kolejnym miesiącem masz kolejne lekcje, które pomagają Ci konkretnie rozwijać umiejętność prowadzenia marketingu konwersacyjnego.
Proste pytanie: Czy chcesz mieć więcej Klików, Konwersji i Klientów? Jeśli tak, potrzebujesz tego, bo jeśli obecne efekty Cię nie zadowalają, musisz coś z tym zrobić - samo się nie zmieni. Nowa Szkoła Copywritingu to marketingowa konwersacja z klientami. Nauczę Cię, jak zaciekawiać swoim produktem lub usługą, jak pogłębiać zainteresowanie i zwiększać liczbę zakupów. Oczywiście, nie jest to jedyny na świecie sposób na skuteczny marketing! Jest wiele innych metod sprzedaży. Ta jednak jest prosta, przyjemna dla obu stron, tania i cholernie skuteczna, bo klient się nie broni przed Tobą, tylko chłonie informacje jak gąbka!

Wiele osób broni się przed zakupem nowych szkoleń twierdząc, że nie mają na nie czasu. Ja to doskonale rozumiem. Nie masz czasu na kursy, bo musisz sprzedawać i zarabiać, prawda? Ale co, jeśli nie masz czasu z powodu słabych metod sprzedaży, które są bardzo nieskuteczne? Wtedy nowe, lepsze metody dadzą Ci więcej czasu, bo więcej zaczniesz zarabiać!

Więc jeśli chcesz wyrwać się w tego zamkniętego koła – “nie zarabiam więcej, bo nie mam czasu na szkolenia”, to NSC jest dla Ciebie idealna. W pierwszym miesiącu otrzymasz 4 lekcje po około 30 minut każda. Czy naprawdę nie znajdziesz 30 minut w tygodniu, by coś zmienić na lepsze w swoim marketingu? NSC zawiera tylko tyle lekcji, ile potrzeba, nie masz tu żadnych wypełniaczy, cenię czas – Twój i swój. Tylko konkrety, które od razu zastosujesz. Oczywiście, są materiały bonusowe, które pomagają lepiej zastosować tę wiedzę! Każdy znajdzie tu tyle, ile potrzebuje!
NSC wychodzi poza ramy dotychczasowych moich kursów i książki – choć pewnie kilka rzeczy już znasz, ale nie od tej strony. NSC to zupełnie nowy materiał, spójne podejście i w NSC prowadzę Cię konsekwentnie od początku do kolejnych metod rozwinięcia tej strategii. Tu też praktycznie znika problem z zastosowaniem, który pojawiał się po niektórych wcześniejszych szkoleniach. One były bardzo zaawansowane i nie wszystkim starczyło determinacji, by pisać według moich wskazówek. Tu jest to tak proste i przejrzyste, że każdy da sobie radę – bez żadnego talentu, wystarczy odrobina chęci i praca.
Są tylko dwa sposoby. Albo mi zaufasz i kupisz w “ciemno” wiedząc, że robię najbardziej merytoryczne szkolenia w Internecie, albo po prostu sprawdzisz, zamawiając pierwszy miesiąc na próbę! Żaden mój opis nie odda nigdy doświadczenia z korzystania z moich materiałów. Zawierają idealną dawkę teorii i praktyki. Nie tylko mówię co i jak pisać, ale daję też konkretne procedury które przyspieszają proces pisania skutecznych tekstów sprzedażowych.

Jeśli naprawdę chcesz się przekonać, ile to warte – wypróbuj na sobie, to nie boli. Najwyżej w ciągu 30 dni napisz do mnie, a ja Ci zwrócę pieniądze. I tak skorzystasz, bo nie da się odzobaczyć tego, co Ci pokażę. Ten pierwszy testowy miesiąc jest najważniejszy, bo układa cały marketing i z tym zostaniesz, nawet, jeśli nie zdecydujesz się na kontynuację NSC.
Od razu otrzymasz dostęp do 4 pierwszych lekcji: Czym jest marketing konwersacyjny 3K? Przygotowanie do Konwersacji. Prosty Plan Pozyskiwania Klientów. Jak pisać nagłówki, motywujące do działania? Potem, z tygodniowymi odstępami otrzymasz dodatkowe materiały, które od razu pomogą Ci rozgryźć klienta, ułożyć każdy tekst sprzedażowy i… od razu zarabiać więcej na sprzedaży: Jak PISAĆ teksty, które sprzedają? Rentgen w Oczach. MindShift. To będzie nasz miesiąc miodowy, więc korzystaj.

Jeśli zdecydujesz się zostać w NSC na dłużej, to po prostu opłacasz kolejny miesiąc, a jeśli płacisz przez PayPal, on zadba o płatności i nic nie musisz robić. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz rozwodu – anulujesz płatności w PayPal lub nie opłacasz kolejnych miesięcy.Jak widzisz, zero przymusu, pełny luz i swoboda. Osobiście liczę na to, że tak Ci się spodoba NSC, że zechcesz zostać, ale to Twoja decyzja.
Jeśli pytasz, czy to u Ciebie się sprawdzi, to wszystko zależy od Ciebie! Ja daję Ci gotowe materiały, ale nic za Ciebie nie zrobię. Ty odpowiadasz za efekt, nikt inny. Więc z góry powiem – samo obejrzenie materiałów nic Ci nie da. Musisz to szybko zastosować, tylko działanie przynosi efekty. Każdy klient jest inny, więc nie można z góry określić o ile więcej sprzeda.

Masz za to gwarancję satysfakcji. Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz, że to nie jest najlepsze, co mogło Cię spotkać, nie męcz się, napisz do mnie wiadomość, a ja Ci zwrócę pieniądze. To proste!
To nawet lepiej! Nie musisz oduczać się złych nawyków, które niszczą marketing konwersacyjny. Zaczynasz z czystą kartą, uczysz się jak dziecko, wszystko jest nowe i ciekawe, nie boisz się próbować nowych rzeczy… Zazdroszczę Ci. Chciałbym tak zaczynać wszystko odnowa!

A co, jeśli uważam, że się naprawdę do tego nie nadaję?

No to masz problem... który rozwiązuje Nowa Szkoła Copywritingu!

Te przekorne i bezczelne 30-minutowe lekcje marketingu konwersacyjnego są dla Ciebie, jeśli:

  • Nie masz talentu do pisania, a ja Ci pokażę, jak samodzielnie tworzyć ciekawe artykuły marketingowe, generujące leady do Twojego biznesu!

  • Nie masz 100 lat doświadczenia w zdobywaniu klientów, ale ja Ci pokażę, co zrobić, by sami przychodzili.

  • Nie chcą Ci płacić większych pieniędzy, ale ja Ci pokażę, jak z dnia na dzień podnieść ceny.

  • Nie zasługujesz na zainteresowanie, a ja Ci pokażę, jak zaciekawiać klientów kilkoma pierwszymi słowami.

  • Jesteś osobą niezorganizowaną, a ja Ci pokażę, jak szybko ułożyć cały marketing konwersacyjny.

  • Jesteś nikim..., a ja Cię nauczę dwóch sposobów wywierania wpływu na każdą osobę.

  • Nie znasz się na marketingu, a ja Ci pokażę, jak tworzyć bardzo skuteczne opisy produktów i usług.

  • Twój produkt lub usługa to nuda, a ja Ci pokażę, jak zdobywać zainteresowanie klientów - słowami, nie budżetem reklamowym.

  • Jeśli już piszesz, to lejesz wodę, ale ja Cię nauczę w kilku zdaniach tak opisać Landing Page, by działała pomimo Twojej nieporadności w pisaniu.

  • Klienci nie reagują na Twoje posty, teksty i e-maile, a ja Ci pokażę co im “dać”, by zaczęli reagować szybciej, niż pomyślisz.

  • Klienci traktują Cię jak spamera i po pierwszej wiadomości wypisują się z Twoich list, więc ja Cię nauczę tworzenia 3 rodzajów e-maili, które odwalą za Ciebie całą robotę.

  • Klienci nie znajdują czasu na Twoje teksty, a ja Ci pokażę, co zmienić, by nie tylko nie odkładali czytania, ale też działali prawie natychmiast.

  • Nie umiesz przekonywać, a ja Ci pokażę 13 naukowo przetestowanych metod, które Twoje teksty zmienią w narzędzie nienachalnej, lecz skutecznej perswazji. Z Tobą nic nie zrobimy, tylko teksty da się uratować.

  • Masz silną i tańszą konkurencję, więc pokażę Ci, jak ją etycznie wyeliminować, nie obniżając cen.

  • Nikt Cię, nie zna, nie lubi Cię i mają Cię za nikogo w tej branży? Dobrze, pokażę Ci 9 metod natychmiastowego tworzenia wiarygodności, jakiej Ci dziś brakuje do większej sprzedaży.

  • Mówisz i piszesz zbyt prosto i nieskładnie? Super, zacznij używać metody na “M”, która sprawi, że nagle zaczniesz posługiwać się najsilniejszym językiem niewykrywalnej sprzedaży.

  • Nikt nie chce Twoich produktów? Pokażę Ci, jak słowami budzić głębokie pragnienia klientów, którym nie są w stanie się opierać zbyt długo, więc sprzedaż, to tylko kwestia czasu.

Co mówią klienci?


Przemysław Pawlicki - Grafik 3D

Dzięki temu również sam tekst pisze się płynnie i łatwo. Siadając do szablonów NSC - powoduje że 2/3 to pisanie, a 1/3 to myślenie "co jeszcze klient myśli?". Podczas pisania czuje że to ma sens, że idę w dobrym kierunku. Myślę również że więcej daje mi to teraz przyjemności. Wiem co, jak, gdzie, o kim, do kogo, dlaczego, o czym. :) Z szablonami jest tak miło że odpowiadając na pytania... płynie się. Efektem NSC jest że "przemienił z szorstkiej powierzchni, gładką". Copywriting jest jeszcze prostszy niż kiedyś.

Katarzyna Popławska - psychodietetetyk

Jestem w NSC 4 miesiące i zauważam, że pisanie staje się wciągające. Wcześniej potrafiłam 2-3 dni siedzieć nad tekstami do strony i wszystko było i tak nijakie. Podoba mi się to że dostaje gotowe „systemy działania” by opisać to co robię. Wcześniej w kursach dostawałam „szablony stron” i robiłam coś nie po swojemu. Nie siedzę już i nie zastanawiam się o czym dziś tu napisać. Lekcja kontent plan jest genialna w swojej prostocie. W 30 minut stworzyłam sobie plan treści na 3 miesiące.

Bartek Krawczyk - Copywriter Direct Response

Dzięki NSC zacząłem lepiej sprzedawać - nawet przez telefon. Dzięki temu prowadzę teraz proces sprzedaży bardziej świadomie, krok po kroku od zaciekawienia do zakupu. Teraz zdarza mi się po napisaniu jednego mejla zainteresować jego treścią adresata, dać mu dużą wartość i nawiązać autentyczną relację prowadząc z nim rozmowę, gdzie późniejsza współpraca staje się naturalną konsekwencją. Taka sprzedaż zaczęła mnie cieszyć, dając dużo, dużo większą satysfakcję niż wcześniej:) I pieniądze!

Magdalena Bajtlik, ekspert czułego odchudzania

...niektórzy wręcz płacą mi niebagatelne pieniądze, byleby tylko słuchać mnie więcej i stać się pełnozdrowym jak najszybciej. A efekt uboczny: rozbawił mnie przed kilkoma dniami. (...) Wyobraź sobie, że spośród cudownych, kolorowych, soczystych ujęć, które publikowałam w ciągu ostatnich 2 tygodni, najwięcej polubień ma... plastikowo-szpetne zdjęcie półgotowych produktów w plastiku stojących na szarym chodniku, późną nocą pod Biedronką. Dlaczego? Bo opis jest, jak to ujął mój Asystent, "Z SERDUCHA".

Damian Lewandowicz - Marketer i Przedsiębiorca

Szkolenia Darka dały mi trzy proste rzeczy. Po pierwsze, komunikację, dzięki której Klienci kupują u mnie za minimum 2x więcej niż u konkurencji. Po drugie, podejście do sprzedaży, dzięki któremu zamiast kopać się z koniem i walczyć o każdego klienta, robię taki marketing, który daje mi frajdę, a Klientom większą wartość. Po trzecie, narzędzia, dzięki którym generuję znacznie większą wartość i robię to dużo szybciej.

Marta Moś - internetowy sprzedawca

Współpracuję z lokalną gazetą, dla której robię różne dodatki tematyczne. Dzwonię zawsze w pierwszym kontakcie. Ostatnio zaczęłam mówić do nich językiem korzyści, o którym słuchałam u Ciebie całkiem niedawno. Zadałam sobie pytania, czego ja bym chciała, gdybym dostała taką ofertę. No i efekt był taki, że na 8 wielkich firm 7 zdecydowało się na dużą reklamę. Zarobiłam na tym niezłą sumę i mam ogromną satysfakcję. Zrobiłam coś, czego się nie spodziewałam, że się uda.

Michał Leś

U mnie po pierwszym miesiącu NSC zmienił się całkowicie tok myślenia o pisaniu jakichkolwiek tekstów do internetów. NSC pokazuje od środka jak zbudowana jest naprawdę dobra oferta. Taka, którą sami ją kupujemy :) I niestety pokazuje też, że nie da się takiej oferty zapisać na kolanie, tylko trzeba poświęcić jej kilka "groszy" z własnego życia. Co konkretnie zmieniło się po NSC. Nie piszę już: Co robimy... , dlaczego my... , itp. Zastąpiłem to wyrażeniami które wzbudzają emocje u czytających to ludzi.

Daniel Wojnowski - copywriter

Do szkolenia podszedłem bardzo bardzo sceptycznie, jestem raczej z tych co 3 razy oglądają złotówkę zanim ją wydadzą. Pierwszy tydzień obejrzałem z wielkim zainteresowaniem, od razu wdrożyłem metody w nim zawarte, co bardzo ubogaciło mój warsztat. To jednak nie jest najbardziej wartościowe. Dariusz po prostu jest. Piszesz do niego - odpowiada, piszesz na Facebooku pod postem, nawraca ze złej drogi. Masz problem i piszesz na emaila - odpowiada, nawiązuje kontakt.

Ty, klient NSC?

Wkrótce więcej opinii uczestników Nowej Szkoły Copywritingu... Ale ja czekam na Twoją opinię. Bo czemu masz tylko czytać, jak inni coraz więcej sprzedają, czy nie lepiej przekonać się na własne oczy, jak to działa? Weź chociaż miesiąc na próbę i zobacz, ile zmieni prosta lekcja o nagłówkach, bo jest najłatwiejsza do zastosowania, a robi ogromną różnicę! Albo ile zarobisz więcej, dzięki Mind Shift? Ile chcesz się ukrywać? Po prostu zacznij więcej zarabiać. Od 1 miesiąca na próbę...

Ile chcesz za to zapłacić?

2000 zł

Dostęp na rok

(Płacisz tylko za 10 miesięcy)
Zamawiam >>
1000 zł

Dostęp na pół roku

(Płacisz tylko za 5 miesięcy)
Zamawiam >>
100 zł

Dostęp na 1 miesiąc

(potem 200 zł miesięcznie)
Zamawiam >>