Co wolisz?

Stały, duży dochód,
czy ciągłe szarpanie się ze sprzedażą?

CO POWIESZ NA TO?

0 zł na reklamę, 225 transakcji, 27 487 zł.

TAK działa system 3K, który dokładnie omawiam w Nowej Szkole Copywritingu.

Jeśli zastanawiasz się, czym jest to 3K, to powiem krótko: 3 proste kroki do codziennego zdobywania klientów.

Tak, dobrze czytasz, “codziennego”.

Zapomnij o tym całym zamieszaniu z robieniem kampanii promocyjnych, których budżet zjada zyski, a przygotowanie i obsługa zabiera mnóstwo czasu i energii.

Zamiast żyć od kampanii do kampanii, lepiej zrobić sobie stałą sprzedaż, zgadzasz się?

Można prościej sprzedawać w internecie. Codziennie.

Już widzisz, że to coś zupełnie innego, niż proponują nauczyciele tradycyjnego marketingu. Zmieniają się realia, mówię Ci, więc musimy zacząć działać inaczej.

Zacytuję Pawła Tkaczyka, z jego artykułu na blogu:

“Zamieniamy „kampanie” na „konwersacje”. To trend, którego będziemy doświadczać coraz więcej.  Dla mnie konwersacje są „megatrendem”, bo doświadczamy tego przejścia w różnych dziedzinach marketingu. Przykłady pojawią się poniżej.”

Strategia 3K, czyli marketing konwersacyjny w działaniu pozwoli Ci zdobyć więcej klików, więcej konwersji i więcej klientów - codziennie!

Jak to możliwe?

Marketing konwersacyjny rozprawia się z 4 głównymi przyczynami zbyt małej sprzedaży.

Przestaniesz działać na ślepo i tracić czas na przypadkowe i nieskuteczne działania, a zaczniesz robić proste rzeczy, skoncentrowane na “robieniu” klientów.

Jak widzisz, plan podboju wszechświata składa się z 3 prostych kroków. Zakup jest skutkiem zaciekawiania i zainteresowania.

Ale zaraz, powiesz, “ja nie umiem zaciekawiać”.

To się nauczysz. Szybko. Jeszcze szybciej zobaczysz namacalne efekty, może takie, jak jedna z pierwszych uczestniczek NSC:

Jak to?

Ano tak, że już na samym początku nauczę Cię najważniejszej rzeczy w marketingu  - i to nie tylko konwersacyjnym!

Bo od razu dostajesz chyba najważniejszą lekcję - jak pisać wciągające nagłówki.

Bez tego, ani rusz. Nikt nie przeczyta, nie posłucha, nie obejrzy i… nie kupi.

A Tobie daję na start nagłówki typu S.M.A.R.T.. Jak je pisać i stosować - ta jedna umiejętność jest warta fortuny:

TAK właśnie się zaciekawia klienta - nagłówkami.

Rozwiążemy też największy problem sprzedażowy, gdy potencjalny klientów mówi: “nie potrzebuję”.

To oznacza, że wreszcie osiągniesz każdy swój cel biznesowy!

Jak zaciekawić klienta, by chciał się stać Twoim leadem?

Lead w sprzedaży to ten, kto jest zainteresowany zakupem. Chcesz więcej takich osób?

Nauczę Cię tak rozmawiać z potencjalnymi klientami, by sami chcieli stać się Twoimi klientami. Musisz tylko nauczyć się odpowiadać na pytania, jakie mają na różnych etapach procesu zakupu!

Przykład użycia?

Chcesz budować listę mailingową, nie wydając fortuny na reklamy? Tworzysz artykuł z odpowiedzią na 3 powyższe pytania!

Artykuł? A nie video? Przecież nikt nie czyta artykułów, zwłaszcza tych długich!

Faktycznie tak plotka chodzi o internecie. A to moja odpowiedź:

To tylko jeden z przykładów użycia Strategii 3K w marketingu konwersacyjnym.

Ta strategia sprawdza się w każdej branży i jest łatwa do zastosowania. Łatwa, jeśli wiesz Dlaczego, Jak, i Co dalej!

Z Nową Szkołą Copywritingu otrzymujesz cały plan działania. Wiesz, od czego zacząć i co robić, by zaciekawiać klientów na tyle, by chcieli kupować od Ciebie, a nie konkurencji.

A już w pierwszym - testowym - miesiącu nauki poznasz jedną z najskuteczniejszych metod pisania tekstów sprzedażowych.

Metoda jest prosta - wystarczy odpowiedzieć na 6 prostych pytań. Tak, prostych, bo każdy klient ma bardzo proste pytania i wystarczy dać mu satysfakcjonujące odpowiedzi, by kupił!

A gdyby się zdarzyło, że potrzebujesz czegoś więcej, mam coś szczególnego, nagranie webinaru “Rentgen w Oczach!”

Omawiam tam swój zestaw wypracowanych przez 11 lat pracy pytań, jakie zadaję swoim klientom, gdy zabieram się za napisanie dla nich tekstu e-maila, do Landing Page czy strony sprzedażowej.

Jeden z klientów, gdy odpowiedział na te pytania stwierdził, że teraz to on sam sobie napisze ofertę, bo ma wszystko na tacy!

Po tym wszystkim, daję Ci dostęp do nagrania kolejnego webinaru, który często kończy się w jeden sposób:

W pierwszym miesiącu otrzymasz:

Lekcja 1: Przygotowanie do konwersacji z klientami

Dzięki tej lekcji raz na zawsze pozbędziesz się pustki w głowie, gdy chcesz coś napisać do klientów albo im powiedzieć. O wiele łatwiej się sprzedaje, gdy dokładnie wiesz, co ich najbardziej zainteresuje. To takie proste...

Lekcja 2: Prosty plan pozyskiwania klientów

Od razu pokażę Ci, jak praktycznie pozyskiwać klientów metodą Marketingu Konwersacyjnego. Okazuje się, że przychodzący klienci to nie przypadek, lecz konsekwencja kilku prostych działań. Jeśli dziś masz za mało klientów, to znaczy, że pomijasz te kroki.

Lekcja 3: Jak pisać nagłówki motywujące do działania

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się, jeśli klient nie zwróci na niego uwagi. Nauczę się łatwej do zastosowania metody pisania nagłówków: S.M.A.R.T.. Dam Ci wzorce i przykłady. Zyskasz ciekawą umiejętność natychmiastowego zdobywania uwagi klientów. Jak to wykorzystasz - to już Twoja sprawa...

BONUS 1: Jak pisać teksty, które sprzedają

Nagranie wykładu z Krakowa, po którym jeden z uczestników napisał: "Wreszcie ktoś pokazał mi jak naprawdę pisać perswazyjne teksty".

BONUS 2: Rentgen w oczach

Nagranie płatnego webinaru szkoleniowego, gdzie pokazuję, jak wykorzystać 37 pytań marketingowych do budowania bardzo skutecznych ofert dla klientów.

BONUS 3: Mind Shift

Nagranie płatnego webinaru szkoleniowego, w którym pokazuję prosty trik, dzięki któremu już na drugi dzień możesz podwoić ceny i od razu zarabiać więcej.

Co jeszcze znajdziesz w Nowej Szkole Copywritingu?

W kolejnych miesiącach otrzymasz między innymi:

  • Genialny szablon artykułu marketingowego, który nagoni Ci klientów. Ja to stosuję od 11 lat i ciągle świetnie działa.
  • Marketingowy Content Plan – jak przejść od przypadkowych klientów do świadomego sterowania ich przypływem, by nigdy Ci ich nie zabrakło, nawet w czasie największego kryzysu – wtedy działa szczególnie dobrze!
  • Jak tworzyć opisy produktów, które inspirują do… zakupów. A do tego nagranie słynnego szkolenia Mistrz Sprzedaży Opisami.
  • Jak tworzyć najskuteczniejsze strony typu Landing Page – moja metoda 11 pytań, dziko pobudzających neurony klientów.
  • Czym przyciągać subskrybentów, by chcieli zapisywać się na Twoje listy, a potem otwierać i czytać e-maile, po czym klikać, klikać, klikać oraz kupować.
  • 12 typów e-maili marketingowych i sposoby ich zastosowania do zwiększania sprzedaży. Dom tego paczka gotowych szablonów!
  • Jak napisać “zimny” e-mail pierwszego kontaktu, by nie został potraktowany, jak spam, lecz miła i ciekawa wiadomość na początek współpracy.
  • 5 metod zwiększania wiarygodności, używanych przez sprzedawców, którzy notują najlepsze efekty – do zastosowania w 15 minut po szkoleniu.
  • Jak wywoływać emocje słowami – to metody, które między innymi stosowało wojsko do rekrutacji na wojnę.
  • 7GG – moja metoda wywoływania pożądania u klientów, grzesznie kusząca, więc trudno się jej oprzeć – nie działa tylko na mnichów.
  • SALT METHOD – jak pobudzać zainteresowanie starannie dobranymi sekwencjami zdań. Tak zwana technika Open Loop to pochodna tej metody.
  • No i wreszcie SDT – najszybsza znana mi technika pisania skutecznych tekstów sprzedażowych – dosłownie w kilka chwil tworzysz każdą ofertę.
  • Ale to tylko początek…

Jak wygląda każda lekcja?

Wypróbuj chociaż pierwszy miesiąc

Sprawdź, wypróbuj, zobacz, jak to działa.

Co dalej? Jeśli Ci się spodoba - zostań z nami na kolejne miesiące!

Pierwszy miesiąc to ledwie 100 zł. Gdy Ci się spodoba i zostaniesz, kolejne to tylko 100 zł miesięcznie, ale nie ma takiego obowiązku, nie bierzesz ze mną ślubu, więc w każdej chwili możesz zrezygnować.