Jak pisać teksty, które klienci chcą czytać, a potem chcą kupować i nie przestawać po jednym razie?

 Sprzedaż jest prosta, jeśli potrafisz te trzy rzeczy:

1: Błyskawicznie wzbudzać ciekawość.

2: Wywoływać silne zainteresowanie produktami lub usługami

3: Natychmiast finalizować sprzedaż, zanim klient się rozmyśli lub pójdzie do konkurencji.

Człowiek, który potrafi te rzeczy, może wszystko...

Dlatego mam dla Ciebie tę propozycję:

Daj mi 30 minut w tygodniu a nauczę Cię najsilniejszego sposobu perswazji online

30 minut! Każdy tyle znajdzie, jeśli zechce. Nawet matka z małym dzieckiem!

PRZECIEŻ TU CHODZI O PIENIĄDZE!

Rozmawiałem kiedyś z kimś, kogo znam już lata, kto ma ogromne doświadczenie w marketingu. Tematem był jego problem - brak pomysłów na wartościowy content marketing.

Wtedy padły te słowa: “Jak masz na to patent - zrób szkolenie - pierwszy kupię :)”

A ja mu na to: “Masz to już w NSC. Taką tabelkę robisz:” I tu pokazałem tabelkę z nagrania numer 5.

A on na to:

“dobra, przekonałeś mnie
gdzie się można na to NSC zapisać?”

Pokazałem mu gdzie. Chwilę później opłacił zamówienie.

TE SŁOWA MAJĄ ZNACZENIE!

“gdzie się można na to zapisać?”

Nie: “Darek, jesteś genialnym handlowcem” czy “fajnie piszesz”, ale “gdzie się na to można zapisać!

Nie lajki, szery, plusy, łapki, uśmiechy, komentarze, ale jedno proste pytanie: “gdzie się można na to zapisać?” Jeśli na tym skoncentrujesz swój biznes - wygrasz zamówienia.

Swoją drogą, klient napisał "przekonałeś mnie", a ja go w ogóle nie przekonywałem!
Tylko mu pokazałem, że faktycznie mam rozwiązanie jego problemu. Wtedy poczuł się przekonany!

Jedyne, co powinno Cię interesować, to by klienci codziennie pytali: “gdzie się można na to zapisać?

To jest ten moment, do którego dąży Twoja konwersacja marketingowa. Rozmowa, o której Ci piszę, zaczęła się od ogółów. W momencie, gdy na wierzch wyszedł problem klienta, nabrała rozpędu i właściwego kierunku.

Nie mój urok osobisty sprawił, że padło pytanie: “gdzie się można na to zapisać?”, o nie! Tylko to, że pokazałem, że mam konkretne rozwiązanie tego jednego ważnego problemu.

Dlatego zawsze będę powtarzał, że nagranie numer 1 w Nowej Szkole Copywritingu “Przygotowanie do konwersacji” jest jedynym sensownym startem do rozmów z klientami.

Jeśli chcesz częściej słyszeć “gdzie się można na to zapisać?”, to zajmij się problemami klientów i pokaż, że masz na nie swój patent. Nie piękne słówka, ale proste połączenie konkretnego problemu klienta z Twoim patentem.

NSC to jest mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla Twojej sprzedaży

Mam wiele przykładów klientów, którzy zaczęli stosować moje metody i zaczęli osiągać niezwykłe rezultaty.

Mam nazwiska, adresy e-mail i efekty. Jest tylko jeden problem - nikt już nie wierzy w opinie, publikowane w internecie.

Ja to rozumiem, chyba każdy choć raz się naciął na piękne obietnice, które nie miały nic wspólnego z rzeczywistością.

Dlatego mam dla Ciebie bardzo prostą propozycję: wypróbuj samodzielnie przez 30 dni Nową Szkołę Copywritingu, a jeśli Ci się nie spodoba, zwrócę Ci pieniądze. Wystarczy napisać na adres darek@dynanet.pl a ja bez zbędnych pytań przeleję na konto kasę.

Najlepsze jest to, że każdy może tak sprzedawać

Moje materiały są tak proste, że każdy je zrozumie i może zastosować od razu.

Bo sprzedaż jest prosta, więc jej nie komplikujmy niepotrzebnie. Tak samo copywriting, rozumiany jako teksty, które sprzedają.

Prawdziwa sprzedaż jest naturalna, jak zdrowie. I prosta, dzięki metodom z Nowej Szkoły Copywritingu.

Dzięki niej ludzie wychodzą z cienia i zaczynają naprawdę żyć.

Przestają się bać – swoich słów. Już nie musisz się bać. Już nie musisz szeptać “czy kupi pan ode mnie” i zginać kark pod rabatami, tylko śmiało podać swoją cenę, patrząc prosto w oczy klienta. Już nie musisz się kurczyć, gdy ktoś pyta – “czemu tak drogo”, raz na zawsze uwolnisz się od presji i wreszcie Ty zaczniesz decydować z kim, co i za ile.

To jest warte każdej ceny! Zdarzyło Ci się kiedyś pójść na całość? Bez żadnych hamulców, ze 100% oddaniem się temu, co proponujesz. Bez nadzoru, z sercem pełnym pasji i zaangażowania. Wtedy dzieją się rzeczy wielkie.

Gdy ktoś przestaje się bać swoich słów, nagle zyskuje uwagę.

Taką osobę cały świat zaczyna traktować bardzo poważnie. Chcesz być taką osobą? Prawdziwą osobą, która nie musi ze strachu niczego udawać, nie musi włazić w dupę klientom ani ściągać spodni do kolan by coś sprzedać.

Więc musisz przestać się bać swoich słów. Natychmiast.

Co konkretnie otrzymasz ode mnie w ramach NSC?

W pierwszym miesiącu otrzymasz 4 pierwsze lekcje video plus 3 nagrania bonusowe (ale nie od razu - bonusy z opóźnieniem co 7-10 dni).

Jeśli jesteś rasowym copywriterem, który lekko sprzedaje co chce, w ilościach hurtowych, to raczej nie jest dla Ciebie, choć wiem, że kilka technik Cię zaskoczy swoją prostotą. Umówmy się, Ty potrafisz sobie wypracować sprzedaż.

Te przekorne i bezczelne 30-minutowe lekcje marketingu konwersacyjnego są dla Ciebie, jeśli:

  • Nie masz 100 lat doświadczenia w zdobywaniu klientów, ale ja Ci pokażę, co zrobić, by sami przychodzili.
  • Nie chcą Ci płacić większych pieniędzy, ale ja Ci pokażę, jak z dnia na dzień podnieść ceny.
  • Nie zasługujesz na zainteresowanie, a ja Ci pokażę, jak zaciekawiać klientów kilkoma pierwszymi słowami.
  • Nie masz talentu do pisania , a ja Ci pokażę, jak samodzielnie tworzyć ciekawe artykuły marketingowe, generujące leady do Twojego biznesu!
  • Jesteś osobą niezorganizowaną, a ja Ci pokażę, jak szybko ułożyć cały marketing konwersacyjny.
  • Jesteś nikim..., a ja Cię nauczę dwóch sposobów wywierania wpływu na każdą osobę.
  • Nie znasz się na marketingu, a ja Ci pokażę, jak tworzyć bardzo skuteczne opisy produktów i usług.
  • Twój produkt lub usługa to nuda, a ja Ci pokażę, jak zdobywać zainteresowanie klientów - słowami, nie budżetem reklamowym.
  • Jeśli już piszesz, to lejesz wodę, ale ja Cię nauczę w kilku zdaniach tak opisać Landing Page, by działała pomimo Twojej nieporadności w pisaniu.
  • Klienci nie reagują na Twoje posty, teksty i e-maile, a ja Ci pokażę co im “dać”, by zaczęli reagować szybciej, niż pomyślisz.
  • Klienci traktują Cię jak spamera i po pierwszej wiadomości wypisują się z Twoich list, więc ja Cię nauczę tworzenia 3 rodzajów e-maili, które odwalą za Ciebie całą robotę.
  • Klienci nie znajdują czasu na Twoje teksty, a ja Ci pokażę, co zmienić, by nie tylko nie odkładali czytania, ale też działali prawie natychmiast.
  • Nie umiesz przekonywać, a ja Ci pokażę 13 naukowo przetestowanych metod, które Twoje teksty zmienią w narzędzie nienachalnej, lecz skutecznej perswazji. Z Tobą nic nie zrobimy, tylko teksty da się uratować.
  • Masz silną i tańszą konkurencję, więc pokażę Ci, jak ją etycznie wyeliminować, nie obniżając cen.
  • Nikt Cię, nie zna, nie lubi Cię i mają Cię za nikogo w tej branży? Dobrze, pokażę Ci 9 metod natychmiastowego tworzenia wiarygodności, jakiej Ci dziś brakuje do większej sprzedaży.
  • Mówisz i piszesz zbyt prosto i nieskładnie? Super, zacznij używać metody na “M”, która sprawi, że nagle zaczniesz posługiwać się najsilniejszym językiem niewykrywalnej sprzedaży.
  • Nikt nie chce Twoich produktów? Pokażę Ci, jak słowami budzić głębokie pragnienia klientów, którym nie są w stanie się opierać zbyt długo, więc sprzedaż, to tylko kwestia czasu.

No, to mamy cały marketing z głowy!

Nauczę Cię wykorzystywania 9 wzorców sprzedażowych, które nazwałem BeMoZami.

Okazuje się, że każda sytuacja sprzedażowa ma jeden z 9 kontekstów! Gdy nauczysz się wprowadzać klienta w taki kontekst, sprzedaż sama idzie!

Na przykład eksperci-celebryci korzystają z tego nagminnie, sprzedając ze scen najróżniejsze rzeczy.

To prowadzi nas do prostej metody sprzedaży - zmiany kontekstu klienta za pomocą słów!

To tak, jakby postawić go przed kasą w sklepie - automatycznie wyciągnie kartę lub gotówkę i zapłaci!

Myślisz, że to dla Ciebie niemożliwe?

  • Jeśli tylko śnisz o większej sprzedaży, nauczę Cię schodzić na ziemię i za pomocą prostych technik słownych doprowadzać niezdecydowanych do zamówienia, zakupu i zapłaty.
  • Jeśli zwykle piszesz rozwlekle i nieciekawie , nauczę Ci takiej metody redagowania tekstów, że słowa zaczną żyć w głowach czytelników i nie dadzą im spokoju, dopóki nie kupią tego, co opisujesz.
  • Boją się od Ciebie kupować? Super! Nauczę Cię wykorzystywać największe obiekcje klientów do tego, by więcej kupowali. Bez żadnej walki.
  • Masz mętlik w głowie od tych wszystkich szkoleń? Pokażę Ci szablon tekstu, który uporządkuje Twoje myśli i zapewni powtarzalną sprzedaż, zamiast przypadkowych zakupów.
  • Ciągle słyszysz lub czytasz “muszę to przemyśleć”? Koniec z tym, nauczę Cię 3 metod popychania klientów do działania. Jedna z nich jest bardzo kontrowersyjna, ale prawie nigdy nie zawodzi. Masz odwagę ją wypróbować?
  • Dobrze zaczynasz, ale słabo kończysz? Pokażę Ci, jak tworzyć nieodparte wezwania do działania (CTA) i dwie metody bez żadnego wezwania…
  • Brak Ci słów, gdy są potrzebne? Tego jeszcze nie znasz! Kreator Zdań Sprzedażowych zmusi Twój mózg do pisania skutecznych tekstów, nawet wtedy, gdy nie masz nic do powiedzenia.
  • Klienci nie chcą kupować, bo chcieliby wszystko za darmo? Pokażę Ci 3 metody demonstrowania wartości produktu, bazujące na tym, czego klient NIE CHCE.
  • Nudzisz, zamiast zaciekawiać? Poznasz Storyselling z metodą “na patelnię”, który tworzy na klientach tak silną wewnętrzną presję, że czują, iż muszą kupić to, co polecasz.
  • Męczy Cię pusta strona lub biała kartka? 6 metod zaczynania tekstów z 18 przykładami pozbawi Cię pustki w głowie i po prostu dobrze zaczniesz pisać.
  • Ale to dopiero początek...

Jak wygląda każda lekcja?

Każda lekcja to nagranie video plus jego transkrypcja. Do tego dostajesz jednostronicowe podsumowanie lekcji (Action Shift) oraz wersję audio w mp3  - do ściągnięcia i słuchania w samochodzie lub na spacerze!

Osobiście Ci pomogę lepiej pisać!

Każdy uczestnik NSC może wysłać swój tekst do oceny i poprawy!

Raz w miesiącu możesz do mnie wysłać dowolny tekst, ja go ocenię i powiem, jak poprawić.

Dzięki temu będziesz mieć pewność, że nauka nie idzie na darmo i piszesz we właściwym kierunku.

Gdy robię to komercyjnie, taka usługa kosztuje 350-550 zł + VAT, a Ty masz ją w leasingu NSC gratis.

Oczywiście tekst musi dotyczyć jednej z lekcji NSC, inaczej to nie ma sensu. Aha, i mój feeback się nie kumuluje - jeśli nie wyślesz nic w danym miesiącu, to on nie przechodzi na następny. To tak, by Cię zmobilozować do pisania 🙂

Jakie bonusy dostaniesz?

NSC to nie tylko praktyczne lekcje - dodaję cenne bonusy

Tak mi zależy na tym, by pisanie przynosiło Ci większe pieniądze, że dodaję Ci nagrania płatnych webinarów - bez żadnej dopłaty.

Dostajesz dwie serie nagrań:

  1. CopyMasterMind - uczestnicy płacili po 97 zł za JEDEN.
  2. SalesShift - uczestnicy płacili po 297 zł za JEDEN.

Z tego co mówią mi klienci, te nagrania zwierają coś bardzo cennego - moją informację zwrotną. Uczestnicy mówią o swoich biznesach, a ja na żywo pokazuję im, jak to podkręcić!

Tego nie można nigdzie kupić - dostępne są tylko w tym jednym miejscu, jak bezpłatny dodatek do programu Nowa Szkoła Copywritingu.

Pierwszy miesiąc NSC zaczyna się od trzęsienia ziemi, a potem napięcie rośnie

Oglądasz pierwszy film, wprowadzający do metody 3K i nagle zauważasz, dlaczego do tej pory klienci stali, zamiast pędzić do kasy.

Jeden krótki film wskazuje kierunek.

Potem z następnym robisz pierwszy krok - wyznaczasz ścieżkę konwersacji z klientem.

Pierwsza właściwa lekcja do tego przygotowuje, a potem marsz, działanie według planu.

Rozumiesz?

To też ciekawe, bo opiera się na badaniach psychologicznych.

Mówiąc krótko - osoba, która dostaje do ręki dokładną mapę, dojdzie do wskazanego miejsca pewniej, niż osoba bez mapy.

Pewniej, to różnica o ile pamiętam pięciokrotna.

Czyli pięć razy więcej osób doszło do punktu, gdy miało mapę.

Więc druga lekcja NSC po wprowadzeniu i przygotowaniu to mapa.

Sam przerobiłem wiele kursów i zauważyłem, że gdy nie mam takiej mapy, w pewnym momencie rezygnuję, bo mi nic kurs nie daje.

A dlaczego nie daje?

Bo nic nie robię.

A dlaczego nie robię?

Bo nie mam mapy i nie wiem, dokąd zmierzam i jak tam dojść.

Dlatego daję plan działania.

Nie staniesz w polu, bo pokazuję, jak się do tego przygotować.

Nie zabraknie Ci paliwa na środku autostrady.

I gdy już masz mapę i wszystko przygotowane do drogi, to czujesz chęć działania.

Potrzebujesz pierwszego szybkiego sukcesu na drodze marketingu konwersacyjnego.

Czegoś, co można zrobić w chwilę i od razu poczuć wiatr w żaglach.

Dlatego zdecydowałem się na to, by dać pilną lekcję o nagłówkach.

To nagłówki sprawiają, że od razu widzisz zmiany - WSZĘDZIE!

Wideo ma nagłówek, lajw ma nagłówek, webinar ma nagłówek, podcast ma nagłówek, opis ma nagłówek, artykuł ma nagłówek, oferta ma nagłówek, e-mail ma nagłówek, post na nagłówek….

Wszędzie są nagłówki.

Więc od razu ruszysz do przodu, widząc natychmiast efekty swojego działania.

Pod tą lekcją jest ciekawy komentarz jednej z uczestniczek, który napisała w chwili euforii, gdy zobaczyła, jak to u niej od razu nagle zadziałało.

To daje kopa, bo widzisz, że ktoś to już sprawdził, więc nie działasz na ślepo.

Alleluja i do przodu.

Ale to nie wszystko.

Bo jeszcze dostajesz zestaw 37 marketingowych pytań.

To magiczny zestaw.

Każdy klient u mnie musi go wypełnić, dzięki czemu od razu wiem, co mam pisać.

Jeden z klientów, gdy otrzymał ten zestaw napisał mi, że gdy odpowiedział sobie na te pytania, to on sam może sobie tę ofertę napisać!

Inny, dzięki odpowiedziom na te pytania napisał ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości, po którym w ciągu kilku dni sprzedał dom z działką, których przez kilka miesięcy nikt nie chciał kupić.

Nie wiem, jakie efekty będą u Ciebie, aż się boję, czy po tym nie stwierdzisz: Chrzanić Puzyrkiewicza, mam wszystko, czego potrzebuję!

Jak widzisz, ryzyko jest duże. Z mojej strony. Ale to nic, ważne jest, by pisanie szło Ci łatwo i było skuteczne.

Do tego dostajesz jeszcze nagranie webinaru szkoleniowego, który uczy, jak z dnia na dzień podwoić ceny.

Rozumiesz?

Z dnia na dzień zarabiać dwa razy więcej?

Dziś rano czytałem artykuł w INC. o pewnej firmie, która nagle mocno zaczęła się rozwijać.

Zrobili to w najgłupszy możliwy sposób.

Właściciel firmy do każdej ceny dodał jedno zero na końcu!

I mówi, że nagle zaczęli być postrzegani jako marka premium, przyszli lepsi klienci, a oni zarabiali 10 razy więcej.

Jak widzisz, ja jestem bardzo ostrożny, bo sugeruję pomnożyć cenę tylko razy dwa.

I tak dla większości osób jest to wyzwanie na miarę zdobycia Mount Everest, ale warto, bo nagle Twoje działania są dwa razy bardziej rentowne.

Możesz więc pracować dwa razy mniej, albo pozostać przy tym, co robisz i zarabiać dwa razy więcej. Co wolisz?

No niestety, to jeszcze nie wszystko, bo na ten Twój rozpęd sprzedażowy daję jeszcze jednego kopa.

Nagranie z Krakowa, gdzie pierwszy i jedyny raz pokazałem 6 pytań, które układają strukturę tekstu.

Wchodzisz do głowy klienta i odpowiadasz po kolei na jego pytania.

I jeśli on zadaje sobie te pytania, a Ty dajesz odpowiedzi, to zasada Cialdiniego działa w całej okazałości.

A te pytania sobie zadaje!

I tak od prostej psychologicznej zasady doszliśmy do opisu pierwszego miesiąca NSC, który daje kopa na rozpęd, chyba, że się uchylisz - od pracy.

Bo wiesz, ja mogę Cię popychać, ale jeśli Ty uprzesz się, by nic nie robić, nic się nie zdarzy.

A pamiętaj, że ciężko wprawić w ruch to, co stoi...

Co stoi, będzie stało, zarośnie mchem i zające będą na to sikały.

A to, co ruszyło, łatwo jest rozpędzić do większych prędkości.

Nie rozpędzisz czegoś, co stoi - musi być w ruchu.

Najwięcej siły wymaga ruszenie z miejsca - potem wszystko jest łatwiejsze.

Więc już pierwszy miesiąc NSC pomaga ruszyć z miejsca i nadaje właściwy kierunek działań marketingowych.

Ile czasu zajmie mi nauka?

Każdego miesiąca otrzymasz 2-3 lekcje z marketingu konwersacyjnego plus 2 materiały bonusowe. Lekcje trwają około 30 minut, więc tyle każdy znajdzie, nie zawalę Cię materiałem, którego nigdy nie obejrzysz.

Plan NSC rozłożony jest na rok. W tym czasie nabędziesz wszystkie niezbędne umiejętności, które pomogą Ci prowadzić sprzedaż w każdy warunkach.

Ale NSC nie skończy się za rok. Jeśli zechcesz ze mną zostać na dłużej, będzie ciągle otrzymywać kolejne, nowe i zaktualizowane materiały szkoleniowe, bo marketing ciągle się zmienia i trzeba być na bieżąco.

Jak mogę opłacić dostęp?

Każdy znajdzie najlepszy sposób dla siebie!

Najwygodniej jest płacić przez PayPal. Pełne bezpieczeństwo transakcji i swoboda, bo nie musisz nic robić, by mieć nieprzerwany dostęp do NSC. W momencie zamówienia uruchamiana jest płatność cykliczna, którą w każdej chwili możesz anulować.

Przelew online przez PayU (w tym zwykły przelew a także BLIK) lub Karta Kredytowa. Tu na 5 dni przed końcem dostępu otrzymasz e-mailem link do szybkiego przedłużenia NSC, a wtedy 3 kliki i po wszystkim.

Jeśli zdecydujesz się zostać w NSC na dłużej, to po prostu opłacasz kolejny miesiąc, a jeśli płacisz przez PayPal, on zadba o płatności i nic nie musisz robić. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz rozwodu – anulujesz płatności w PayPal lub nie opłacasz kolejnych miesięcy.

Jak widzisz, zero przymusu, pełny luz i swoboda. Osobiście liczę na to, że tak Ci się spodoba NSC, że zechcesz zostać, ale to Twoja decyzja.

Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz, że to nie jest najlepsze, co mogło Cię spotkać, nie męcz się, napisz do mnie wiadomość, a ja Ci zwrócę pieniądze. To proste! Wystarczy jeden e-mail na adres darek@dynanet.pl

Chcę cały rok za 2000 zł

Dostajesz 2 miesiące w prezencie - oszczędzasz aż 400 zł

Chcę pół roku za 1000 zł

Dostajesz miesiąc w prezencie - oszczędzasz 200 zł

Chcę pierwszy miesiąc za 100 zł

(Gdy wybierzesz miesiąc na próbę i potem zdecydujesz się z nami zostać, będziesz płacić 200 zł/miesięcznie. Tak długo, jak zechcesz, bo nie ma przymusu zostania z nami na rok - w każdej chwili możesz zrezygnować.) To jest jak leasing - kupujesz dostęp, a nie materiały na własność. BIORĘ MIESIĄC NA PRÓBĘ >>

Regulamin Sklepu | Polityka Prywatności