23 minuty do lepszej sprzedaży

Przestaniesz działać na ślepo i tracić czas na przypadkowe i nieskuteczne działania, a zaczniesz robić bardzo proste rzeczy, skoncentrowane na “robieniu” klientów.

Największy problem to brak czasu na wszystko, co byśmy chcieli, prawda?

I dlatego ciągle musimy wybierać, a to jest trudne. A gdy coś jest trudne, większość ludzi z tego rezygnuje.

A gdyby tylko jedna rzecz od razu pomogła Ci poprawić swój marketing?

TAK, chcę Ci pomóc wdrożyć JEDNĄ rzecz, która pomoże Ci natychmiast poprawić skuteczność wszystkich stron, maili, artykułów, postów i reklam?

Naucz się od razu pisać lepsze nagłówki:

W kilka minut napiszesz każdy nagłówek, jakiego potrzebujesz.

A nagłówki są podstawą marketingu - to taka minireklama postów, e-maili, opisów i ofert. Jeśli jest skuteczna - masz asa w rękawie i wielką przewagę.

23-minutowe szkolenie “Jak pisać nagłówki, które motywują do działania?” pomoże Ci zwiększać zainteresowanie i konwersję każdej formy Twojego marketingu.

Daję Ci 15 sprawdzonych wzorców, które uchronią Cię przed błędami i… czekaniem na twórczą wenę.

Metoda S.M.A.R.T. pomoże Ci modyfikować wzorce tak, by Twoje nagłówki były unikatowe, dopasowane do tego, co chcesz sprzedać i cholernie skuteczne.

Nie musisz być copywriterem, by tworzyć nagłówki lepsze, niż niejeden “mistrz”, który będzie chciał Cię za to skasować.

Brzmi jak magia, co? Skuteczność tkwi w metodzie. Jeśli masz przed sobą coś, co pozwoli Ci osiągać powtarzalne rezultaty, to właśnie kończą się Twoje kłopoty.

Tu masz pod ręką prosty sposób, gwarantujący, że nie stracisz czasu ani pieniędzy.

Wszyscy mistrzowie copywritingu powtarzają to, jak mantrę - najwięcej czasu musisz poświęcić na napisanie dobrego nagłówka, bo to on decyduje o sukcesie.

Czyżbym w 23 minuty rozwiązał Twój największy problem marketingowy???

Może… Sprawdź.

TAK, jak jedna z pierwszych uczestniczek NSC:

Co dalej?

Skoro mamy nagłówki za sobą, może zechcesz w podobny sposób udoskonalić wszystkie elementy swojego marketingu?

Bo video o nagłówkach jest malutką częścią Nowej Szkoły Copywritingu.

Nie musisz kupować od razu całości.

Zobacz, jak wygląda pierwszy miesiąc i wtedy podejmij decyzję o kontynuacji.

A co Cię czeka w pierwszym miesiącu?

Zaczniemy od krótkiego wyjaśnienia, czym jest marketing konwersacyjny w modelu 3K.

Marketing konwersacyjny rozprawia się z 4 głównymi przyczynami zbyt małej sprzedaży.

Przestaniesz działać na ślepo i tracić czas na przypadkowe i nieskuteczne działania, a zaczniesz robić proste rzeczy, skoncentrowane na “robieniu” klientów.

Jak widzisz, plan podboju wszechświata składa się z 3 prostych kroków. Zakup jest skutkiem zaciekawiania i zainteresowania.

Rozwiążemy też największy problem sprzedażowy, gdy potencjalny klientów mówi: “nie potrzebuję”.

To oznacza, że wreszcie osiągniesz każdy swój cel biznesowy!

Lead w sprzedaży to ten, kto jest zainteresowany zakupem. Chcesz więcej takich osób?

Nauczę Cię tak rozmawiać z potencjalnymi klientami, by sami chcieli stać się Twoimi klientami. Musisz tylko nauczyć się odpowiadać na pytania, jakie mają na różnych etapach procesu zakupu!

Przykład użycia?

Chcesz budować listę mailingową, nie wydając fortuny na reklamy? Tworzysz artykuł z odpowiedzią na 3 powyższe pytania!

Artykuł? A nie video? Przecież nikt nie czyta artykułów, zwłaszcza tych długich!

Faktycznie tak plotka chodzi o internecie. A to moja odpowiedź:

To tylko jeden z przykładów użycia Strategii 3K w marketingu konwersacyjnym.

Ta strategia sprawdza się w każdej branży i jest łatwa do zastosowania. Łatwa, jeśli wiesz Dlaczego, Jak, i Co dalej!

Z Nową Szkołą Copywritingu otrzymujesz cały plan działania. Wiesz, od czego zacząć i co robić, by zaciekawiać klientów na tyle, by chcieli kupować od Ciebie, a nie konkurencji.

A już w pierwszym - testowym - miesiącu nauki poznasz jedną z najskuteczniejszych metod pisania tekstów sprzedażowych.

Metoda jest prosta - wystarczy odpowiedzieć na 6 prostych pytań. Tak, prostych, bo każdy klient ma bardzo proste pytania i wystarczy dać mu satysfakcjonujące odpowiedzi, by kupił!

A gdyby się zdarzyło, że potrzebujesz czegoś więcej, mam coś szczególnego, nagranie webinaru “Rentgen w Oczach!”

Omawiam tam swój zestaw wypracowanych przez 11 lat pracy pytań, jakie zadaję swoim klientom, gdy zabieram się za napisanie dla nich tekstu e-maila, do Landing Page czy strony sprzedażowej.

Jeden z klientów, gdy odpowiedział na te pytania stwierdził, że teraz to on sam sobie napisze ofertę, bo ma wszystko na tacy!

Po tym wszystkim, daję Ci dostęp do nagrania kolejnego webinaru, który często kończy się w jeden sposób:

Co jeszcze znajdziesz w Nowej Szkole Copywritingu?

Jeśli zdecydujesz się zostać z nami na dłużej, w kolejnych lekcjach czeka na Ciebie:

  • Genialny szablon artykułu marketingowego, który nagoni Ci klientów. Ja to stosuję od 11 lat i ciągle świetnie działa.
  • Marketingowy Content Plan – jak przejść od przypadkowych klientów do świadomego sterowania ich przypływem, by nigdy Ci ich nie zabrakło, nawet w czasie największego kryzysu – wtedy działa szczególnie dobrze!
  • Genialna lekcja Jak tworzyć opisy produktów, które inspirują do… zakupów. A do tego nagranie słynnego szkolenia Mistrz Sprzedaży Opisami.
  • Jak tworzyć najskuteczniejsze strony typu Landing Page – moja metoda 11 pytań, dziko pobudzających neurony klientów.
  • Czym przyciągać subskrybentów, by chcieli zapisywać się na Twoje listy, a potem otwierać i czytać e-maile, po czym klikać, klikać, klikać oraz kupować.
  • 12 typów e-maili marketingowych i sposoby ich zastosowania do zwiększania sprzedaży. Do tego paczka gotowych szablonów!
  • Jak napisać “zimny” e-mail pierwszego kontaktu, by nie został potraktowany, jak spam, lecz miła i ciekawa wiadomość na początek współpracy.
  • 5 metod zwiększania wiarygodności, używanych przez sprzedawców, którzy notują najlepsze efekty – do zastosowania w 15 minut po szkoleniu.
  • Jak wywoływać emocje słowami – to metody, które między innymi stosowało wojsko do rekrutacji na wojnę.
  • 7GG – najsilniejsza metoda wywoływania pożądania u klientów, grzesznie kusząca, więc trudno się jej oprzeć – nie działa tylko na mnichów.
  • SALT METHOD – jak pobudzać zainteresowanie starannie dobranymi sekwencjami zdań. Tak zwana technika Open Loop to pochodna tej metody.
  • No i wreszcie SDT – najszybsza znana mi technika pisania skutecznych tekstów sprzedażowych – dosłownie w kilka chwil tworzysz każdą ofertę.
  • Ale to tylko początek…

Jak wygląda każda lekcja?

Każda lekcja to nagranie video plus jego transkrypcja. Do tego dostajesz jednostronicowe podsumowanie lekcji (Action Shift) oraz wersję audio w mp3  - do ściągnięcia i słuchania w samochodzie lub na spacerze!

Sprawdź 1 miesiąc - naucz się chociaż pisania nagłówków!

Sprawdź, wypróbuj, zobacz, jak to działa.

Co dalej? Jeśli Ci się spodoba - zostań z nami na kolejne miesiące!

Pierwszy miesiąc to ledwie 100 zł. Gdy Ci się spodoba i zostaniesz, kolejne to tylko 200 zł miesięcznie, ale nie ma takiego obowiązku, nie bierzesz ze mną ślubu, więc w każdej chwili możesz zrezygnować.

W czym Ci to pomoże?

  • Jeśli tylko śnisz o większej sprzedaży, nauczę Cię schodzić na ziemię i za pomocą prostych technik słownych doprowadzać niezdecydowanych do zamówienia, zakupu i zapłaty.
  • Jeśli zwykle piszesz rozwlekle i nieciekawie , nauczę Ci takiej metody redagowania tekstów, że słowa zaczną żyć w głowach czytelników i nie dadzą im spokoju, dopóki nie kupią tego, co opisujesz.
  • Boją się od Ciebie kupować? Super! Nauczę Cię wykorzystywać największe obiekcje klientów do tego, by więcej kupowali. Bez żadnej walki.
  • Masz mętlik w głowie od tych wszystkich szkoleń? Pokażę Ci szablon tekstu, który uporządkuje Twoje myśli i zapewni powtarzalną sprzedaż, zamiast przypadkowych zakupów.
  • Ciągle słyszysz lub czytasz “muszę to przemyśleć”? Koniec z tym, nauczę Cię 3 metod popychania klientów do działania. Jedna z nich jest bardzo kontrowersyjna, ale prawie nigdy nie zawodzi. Masz odwagę ją wypróbować?
  • Dobrze zaczynasz, ale słabo kończysz? Pokażę Ci, jak tworzyć nieodparte wezwania do działania (CTA) i dwie metody bez żadnego wezwania…
  • Brak Ci słów, gdy są potrzebne? Tego jeszcze nie znasz! Kreator Zdań Sprzedażowych zmusi Twój mózg do pisania skutecznych tekstów, nawet wtedy, gdy nie masz nic do powiedzenia.
  • Klienci nie chcą kupować, bo chcieliby wszystko za darmo? Pokażę Ci 3 metody demonstrowania wartości produktu, bazujące na tym, czego klient NIE CHCE.
  • Nudzisz, zamiast zaciekawiać? Poznasz Storyselling z metodą “na patelnię”, który tworzy na klientach tak silną wewnętrzną presję, że czują, iż muszą kupić to, co polecasz.
  • Męczy Cię pusta strona lub biała kartka? 6 metod zaczynania tekstów z 18 przykładami pozbawi Cię pustki w głowie i po prostu dobrze zaczniesz pisać.
  • Ale to tylko początek…

Osobiście Ci pomogę lepiej pisać!

Każdy uczestnik NSC może wysłać swój tekst do oceny i poprawy!

Raz w miesiącu możesz do mnie wysłać dowolny tekst, ja go ocenię i powiem, jak poprawić.

Dzięki temu będziesz mieć pewność, że nauka nie idzie na darmo i piszesz we właściwym kierunku.

Gdy robię to komercyjnie, taka usługa kosztuje 350-550 zł + VAT, a Ty masz ją w leasingu NSC gratis.

Oczywiście tekst musi dotyczyć jednej z lekcji NSC, inaczej to nie ma sensu. Aha, i mój feeback się nie kumuluje - jeśli nie wyślesz nic w danym miesiącu, to on nie przechodzi na następny. To tak, by Cię zmobilizować do pisania 🙂

Jakie bonusy dostaniesz?

NSC to nie tylko praktyczne lekcje - dodaję cenne bonusy

Tak mi zależy na tym, by pisanie przynosiło Ci większe pieniądze, że dodaję Ci nagrania płatnych webinarów - bez żadnej dopłaty.

Dostajesz dwie serie nagrań:

CopyMasterMind - uczestnicy płacili po 97 zł za JEDEN.

SalesShift - uczestnicy płacili po 297 zł za JEDEN.

Z tego co mówią mi klienci, te nagrania zwierają coś bardzo cennego - moją informację zwrotną. Uczestnicy mówią o swoich biznesach, a ja na żywo pokazuję im, jak to podkręcić!

Tego nie można nigdzie kupić - dostępne są tylko w tym jednym miejscu, jak bezpłatny dodatek do programu Nowa Szkoła Copywritingu.

Chcę od razu cały rok za 2000 zł

Dostajesz 2 miesiące w prezencie - oszczędzasz aż 400 zł

Chcę pół roku za 1000 zł

Dostajesz miesiąc w prezencie - oszczędzasz 200 zł

Chcę pierwszy miesiąc za 100 zł

Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz, że to nie jest najlepsze, co mogło Cię spotkać, nie męcz się, napisz do mnie wiadomość, a ja Ci zwrócę pieniądze. To proste! Wystarczy jeden e-mail na adres darek@dynanet.pl

(Jeśli wybierzesz miesiąc na próbę i potem zdecydujesz się z nami zostać, będziesz płacić 100 zł/miesięcznie. Tak długo, jak zechcesz, bo nie ma przymusu zostania z nami na rok - w każdej chwili możesz zrezygnować.) BIORĘ MIESIĄC NA PRÓBĘ >>

Regulamin Sklepu